ΙΕΛΚΑ: Νέα μελέτη για τις συνήθειες και τις επιλογές του καταναλωτή

ΙΕΛΚΑ: Νέα μελέτη για τις συνήθειες και τις επιλογές του καταναλωτή

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή και τη συνήθειά του να επιλέγει πολλά διαφορετικά σημεία πώλησης για τις αγορές του.

Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) πραγματοποίησε την ετήσια πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ έχοντας ως δείγμα 2.000 καταναλωτές. Στο πλαίσιο της έρευνας μελέτησε μεταξύ άλλων και τις πολυκαναλικές τάσεις που έχουν παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες καταναλωτές προσαρμοζόμενοι στην οικονομική ύφεση αλλά και επηρεαζόμενοι από άλλους παράγοντες.

Όπως δείχνουν τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν ο Έλληνας καταναλωτής προσπαθεί να αξιοποιήσει τις προσφορές και τις εκπτώσεις που του παρέχονται από το σουπερμάρκετ ωστόσο επιλέγει σε ένα μεγάλο ποσοστό και άλλα σημεία πώλησης.

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή  Greek-Gourmet.gr

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή

Το 60% των καταναλωτών επισκέπτεται το σουπερμάρκετ περισσότερες από τρεις φορές την εβδομάδα ενώ το 58% επισκέπτεται με την ίδια συχνότητα το αρτοπωλείο. Στην λαϊκή αγορά αναζητά σε εβδομαδιαία βάση φρούτα και λαχανικά το 78% των καταναλωτών τη στιγμή που το 81% επισκέπτεται τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα το κρεοπωλείο ή το ιχθυοπωλείο.

Όπως είναι αναμενόμενο δεν υπάρχει ταύτιση ανάμεσα στην επισκεψιμότητα και στην αξία του καλαθιού. Το μεγαλύτερο καλάθι ανά επίσκεψη έχει το σουπερμάκετ ενώ το καλάθι του φούρνου παρά τη συχνότητα των επισκέψεων έχει χαμηλότερη αξία από το καλάθι του κρεοπωλείου.

Αξίζει να σημειωθεί πως από τη μελέτη απουσιάζει το κανάλι της διαδικτυακής πώλησης το οποίο σημειώνει ραγδαία αύξηση στο εξωτερικό.

Όσον αφορά στους λόγους για τους οποίους ο καταναλωτής επισκέπτεται το σουπερμάρκετ πέρα από τον προφανή ανεφοδιασμό σε βασικά προϊόντα είναι η σχέση ποιότητας και τιμής, η εμπιστοσύνη αλλά και σε ένα ποσοστό 22% η ψυχαγωγία!

Πηγή: www.ielka.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Ζυθογνωσία

Πάνω απο 150 μπύρες στην 5η Ζυθογνωσία

Επικαιρότητα , Ποτά
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Διατροφικές συμβουλές προς εργασιομανείς

Αφιερώματα , Διατροφικές συμβουλές
ΜΠΥΡΑ ΠΑΡΟΥ 56 Isles Aegean Wit

Παγκόσμια διάκριση για μια μπύρα από την Πάρο

Αφιερώματα , Παραγωγοί
Κρασί

11 Νοεμβρίου: Ευρωπαϊκή Ημέρα Οινοτουρισμού

Επικαιρότητα , Ποτά
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

«Πρωταθλητές» στα συμπληρώματα διατροφής οι Έλληνες

Επικαιρότητα , Έρευνα

ΠΡΟΪOΝΤΑ

Ανθότυρο φρέσκο Τυροκομείο Μεράκι Ηλιάκη

Ανθότυρο φρέσκο Τυροκομείο Μεράκι Ηλιάκη

Τυροκομείο Μεράκι Ηλιάκη

Είναι η μυζήθρα ή αλλιώς ανθότυρος φρέσκος, ένα από τα παραδοσιακά τυριά της Ελλάδας και θα μπορούσε να πει κανείς…

Πράσινες Ελιές Χαλκιδικής με Ρίγανη & Λεμόνι 200γρ. ΟΡΜΥΛΙΑ

Πράσινες Ελιές Χαλκιδικής με Ρίγανη & Λεμόνι 200γρ. ΟΡΜΥΛΙΑ

Ορμύλια

Η συγκομιδή της πράσινης ελιάς γίνεται τον Σεπτέμβριο. Οι Πράσινες Ελιές Χαλκιδικής με Ρίγανη & Λεμόνι 200γρ. ΟΡΜΥΛΙΑ μαζεύονται με…

Παραδοσιακό Ξίδι Hellenic Idea παλαιωμένο 5 χρόνια σε δρύινα βαρέλια Κεφαλονιάς 250ml

Hellenic Idea

Το Παραδοσιακό Ξίδι Hellenic Idea παλαιωμένο 5 χρόνια σε δρύινα βαρέλια 250ml αποτελεί τον καλύτερο σύμμαχο στη δημιουργία αξέχαστων ελληνικών…

Ελαιόλαδο ARISTON με γεύση σαφράν

Ελαιόλαδο ARISTON με γεύση σαφράν

Ariston

Το ελαιόλαδο ARISTON με γεύση σαφράν είναι εξαιρετικό για να συνοδεύει ζυμαρικά, όσπρια και ρύζι. 99,60% Ελαιολαδο ,0,40% σιροπι με…

Προσεχείς Εκδηλώσεις

  1. 6η ΕΞΠΟΤΡΟΦ – ΕΚΘΕΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ

    01/02/2019-12:00 μμ - 04/02/2019-9:00 μμ

Εγγραφείτε στο newsletter μας!

Εαν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας, παρακαλώ συμπληρώστε το email σας παρακάτω.

preloader