ΙΕΛΚΑ: Νέα μελέτη για τις συνήθειες και τις επιλογές του καταναλωτή

ΙΕΛΚΑ: Νέα μελέτη για τις συνήθειες και τις επιλογές του καταναλωτή

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή και τη συνήθειά του να επιλέγει πολλά διαφορετικά σημεία πώλησης για τις αγορές του.

Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) πραγματοποίησε την ετήσια πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ έχοντας ως δείγμα 2.000 καταναλωτές. Στο πλαίσιο της έρευνας μελέτησε μεταξύ άλλων και τις πολυκαναλικές τάσεις που έχουν παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες καταναλωτές προσαρμοζόμενοι στην οικονομική ύφεση αλλά και επηρεαζόμενοι από άλλους παράγοντες.

Όπως δείχνουν τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν ο Έλληνας καταναλωτής προσπαθεί να αξιοποιήσει τις προσφορές και τις εκπτώσεις που του παρέχονται από το σουπερμάρκετ ωστόσο επιλέγει σε ένα μεγάλο ποσοστό και άλλα σημεία πώλησης.

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή  Greek-Gourmet.gr

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή

Το 60% των καταναλωτών επισκέπτεται το σουπερμάρκετ περισσότερες από τρεις φορές την εβδομάδα ενώ το 58% επισκέπτεται με την ίδια συχνότητα το αρτοπωλείο. Στην λαϊκή αγορά αναζητά σε εβδομαδιαία βάση φρούτα και λαχανικά το 78% των καταναλωτών τη στιγμή που το 81% επισκέπτεται τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα το κρεοπωλείο ή το ιχθυοπωλείο.

Όπως είναι αναμενόμενο δεν υπάρχει ταύτιση ανάμεσα στην επισκεψιμότητα και στην αξία του καλαθιού. Το μεγαλύτερο καλάθι ανά επίσκεψη έχει το σουπερμάκετ ενώ το καλάθι του φούρνου παρά τη συχνότητα των επισκέψεων έχει χαμηλότερη αξία από το καλάθι του κρεοπωλείου.

Αξίζει να σημειωθεί πως από τη μελέτη απουσιάζει το κανάλι της διαδικτυακής πώλησης το οποίο σημειώνει ραγδαία αύξηση στο εξωτερικό.

Όσον αφορά στους λόγους για τους οποίους ο καταναλωτής επισκέπτεται το σουπερμάρκετ πέρα από τον προφανή ανεφοδιασμό σε βασικά προϊόντα είναι η σχέση ποιότητας και τιμής, η εμπιστοσύνη αλλά και σε ένα ποσοστό 22% η ψυχαγωγία!

Πηγή: www.ielka.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Το αυθεντικό ρακόμελο

Το αυθεντικό ρακόμελο

Ποτά , Συνταγές
Σωστή διατροφή η καλύτερη άμυνα του οργανισμού

Σωστή διατροφή η καλύτερη άμυνα του οργανισμού

Έρευνα
Βότκα… το κρυστάλλινο νερό

Βότκα… το κρυστάλλινο νερό

Ποτά
Εύκολα κεκάκια Madeleine

Εύκολα κεκάκια Madeleine

Συνταγές
Καρπενήσι: ορεινό και ένδοξο

Καρπενήσι: ορεινό και ένδοξο

Οδοιπορικό

 

ΠΡΟΪOΝΤΑ

Βιολογικό και Συμβατικό Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο Λέσβου Nissos Greek Food - Ποικιλία Κολοβή 5lt

Βιολογικό και Συμβατικό Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο Λέσβου Nissos Greek Food – Ποικιλία Κολοβή 5lt

Nissos Greek Food

Το Βιολογικό και Συμβατικό Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο Λέσβου - Ποικιλία Κολοβή 5lt ξεχωρίζει για την υψηλή ποιότητα και τα ιδιαίτερα…

Δυόσμος - Αποξηραμένα Αυθεντικά Ελληνικά Βότανα Λέσβου & Κρήτης Nissos Greek Food 45γρ.

Δυόσμος – Αποξηραμένα Αυθεντικά Ελληνικά Βότανα Λέσβου & Κρήτης Nissos Greek Food 45γρ.

Nissos Greek Food

Είσαστε έτοιμοι να μυηθείτε στον μαγικό κόσμο  των ελληνικών βοτάνων; Το Nissos Greek Food σας προκαλεί να δοκιμάσετε τα Αποξηραμένα Αυθεντικά…

Φλωμάρια Λήμνου Μέτρια

Φλωμάρια Λήμνου Μέτρια Χρυσάφη 400gr

Χρυσάφη

Πρόκειται για την παραδοσιακή χυλοπίτα της Λήμνου: ένα τοπικό ζυμαρικό κομμένο σε πολύ ψιλά κομματάκια Παρασκευάζεται με λημνιό αλεύρι, χωριάτικα…

Δενδρολίβανο - Αποξηραμένα Αυθεντικά Ελληνικά Βότανα Λέσβου & Κρήτης Nissos Greek Food 50γρ.

Δενδρολίβανο – Αποξηραμένα Αυθεντικά Ελληνικά Βότανα Λέσβου & Κρήτης Nissos Greek Food 50γρ.

Nissos Greek Food

Είσαστε έτοιμοι να μυηθείτε στον μαγικό κόσμο  των ελληνικών βοτάνων; Το Nissos Greek Food σας προκαλεί να δοκιμάσετε τα Αποξηραμένα Αυθεντικά…

Προσεχείς Εκδηλώσεις

  1. Detrop Boutique 2018

    24 Φεβρουαρίου - 26 Φεβρουαρίου
  2. UNESCO: Διεθνές Συνέδριο «Άμπελος, Οίνος, Διατροφή & Υγεία»

    23 Μαΐου - 26 Μαΐου

Εγγραφείτε στο newsletter μας!

Εαν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας, παρακαλώ συμπληρώστε το email σας παρακάτω.

preloader