ΙΕΛΚΑ: Νέα μελέτη για τις συνήθειες και τις επιλογές του καταναλωτή

ΙΕΛΚΑ: Νέα μελέτη για τις συνήθειες και τις επιλογές του καταναλωτή

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή και τη συνήθειά του να επιλέγει πολλά διαφορετικά σημεία πώλησης για τις αγορές του.

Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) πραγματοποίησε την ετήσια πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ έχοντας ως δείγμα 2.000 καταναλωτές. Στο πλαίσιο της έρευνας μελέτησε μεταξύ άλλων και τις πολυκαναλικές τάσεις που έχουν παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες καταναλωτές προσαρμοζόμενοι στην οικονομική ύφεση αλλά και επηρεαζόμενοι από άλλους παράγοντες.

Όπως δείχνουν τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν ο Έλληνας καταναλωτής προσπαθεί να αξιοποιήσει τις προσφορές και τις εκπτώσεις που του παρέχονται από το σουπερμάρκετ ωστόσο επιλέγει σε ένα μεγάλο ποσοστό και άλλα σημεία πώλησης.

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή  Greek-Gourmet.gr

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή

Το 60% των καταναλωτών επισκέπτεται το σουπερμάρκετ περισσότερες από τρεις φορές την εβδομάδα ενώ το 58% επισκέπτεται με την ίδια συχνότητα το αρτοπωλείο. Στην λαϊκή αγορά αναζητά σε εβδομαδιαία βάση φρούτα και λαχανικά το 78% των καταναλωτών τη στιγμή που το 81% επισκέπτεται τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα το κρεοπωλείο ή το ιχθυοπωλείο.

Όπως είναι αναμενόμενο δεν υπάρχει ταύτιση ανάμεσα στην επισκεψιμότητα και στην αξία του καλαθιού. Το μεγαλύτερο καλάθι ανά επίσκεψη έχει το σουπερμάκετ ενώ το καλάθι του φούρνου παρά τη συχνότητα των επισκέψεων έχει χαμηλότερη αξία από το καλάθι του κρεοπωλείου.

Αξίζει να σημειωθεί πως από τη μελέτη απουσιάζει το κανάλι της διαδικτυακής πώλησης το οποίο σημειώνει ραγδαία αύξηση στο εξωτερικό.

Όσον αφορά στους λόγους για τους οποίους ο καταναλωτής επισκέπτεται το σουπερμάρκετ πέρα από τον προφανή ανεφοδιασμό σε βασικά προϊόντα είναι η σχέση ποιότητας και τιμής, η εμπιστοσύνη αλλά και σε ένα ποσοστό 22% η ψυχαγωγία!

Πηγή: www.ielka.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Grandma’s Restaurant: Ένας μοναδικός γαστρονομικός προορισμός

Grandma’s Restaurant: Ένας μοναδικός γαστρονομικός προορισμός

Αφιερώματα

Μικρά μυστικά διατροφής για να δροσίσετε τον οργανισμό σας

Αφιερώματα
Μουχλιασμένα τρόφιμα: Κι, όμως, κάποια μπορείτε να τα καταναλώσετε

Μουχλιασμένα τρόφιμα: Κι, όμως, κάποια μπορείτε να τα καταναλώσετε

Αφιερώματα
Τηνιακοί Αμπελώνες T-OINOS: από τους μονόλιθους… στην παραγωγή γεύσεων και αρωμάτων!

Τηνιακοί Αμπελώνες T-OINOS: από τους μονόλιθους… στην παραγωγή γεύσεων και αρωμάτων!

Αφιερώματα , Ποτά

Το φακόρυζο… σύμμαχος ενάντια στο σάκχαρο

Έρευνα

ΠΡΟΪOΝΤΑ

Ελαιόλαδο ARISTON με γεύση chili

Ελαιόλαδο ARISTON με γεύση chili

Ariston

Το ελαιόλαδο ARISTON με γεύση chili είναι εξαιρετικό όχι μόνο για βουτήματα λαδιού με το αγαπημένο σας φρεσκοψημένο ψωμί αλλά…

Μυζήθρα Βαρελιού Ξυνή Τυροκομείο Μεράκι Ηλιάκη

Μυζήθρα Βαρελιού Ξυνή Τυροκομείο Μεράκι Ηλιάκη

Τυροκομείο Μεράκι Ηλιάκη

Μαλακό λευκό αφορμάριστο τυρί που παρασκευάζεται όπως και η φρέσκια μυζήθρα μόνο που αφήνεται πριν καταναλωθεί να ωριμάσει και να…

Βιολογικό και Συμβατικό Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο Λέσβου Nissos Greek Food - Ποικιλία Κολοβή 250ml

Βιολογικό και Συμβατικό Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο Λέσβου Nissos Greek Food – Ποικιλία Κολοβή 250ml

Nissos Greek Food

Το Βιολογικό και Συμβατικό Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο Λέσβου Nissos Greek Food - Ποικιλία Κολοβή 250ml ξεχωρίζει για την υψηλή ποιότητα…

Ελαιόλαδο ARISTON με γεύση pesto

Ελαιόλαδο ARISTON με γεύση pesto

Ariston

Το ελαιόλαδο ARISTON με γεύση pesto συνδυάζεται εξαιρετικά με ζυμαρικά, κρεατικά και ψητά λαχανικά. 99,60% Ελαιόλαδο & 0,40% σιρόπι με…

Προσεχείς Εκδηλώσεις

  1. 83η ΔΕΘ HELEXPO 2018

    8 Σεπτεμβρίου-10:00 πμ - 16 Σεπτεμβρίου-10:00 μμ

Εγγραφείτε στο newsletter μας!

Εαν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας, παρακαλώ συμπληρώστε το email σας παρακάτω.

preloader