ΙΕΛΚΑ: Νέα μελέτη για τις συνήθειες και τις επιλογές του καταναλωτή

ΙΕΛΚΑ: Νέα μελέτη για τις συνήθειες και τις επιλογές του καταναλωτή

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή και τη συνήθειά του να επιλέγει πολλά διαφορετικά σημεία πώλησης για τις αγορές του.

Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) πραγματοποίησε την ετήσια πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ έχοντας ως δείγμα 2.000 καταναλωτές. Στο πλαίσιο της έρευνας μελέτησε μεταξύ άλλων και τις πολυκαναλικές τάσεις που έχουν παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες καταναλωτές προσαρμοζόμενοι στην οικονομική ύφεση αλλά και επηρεαζόμενοι από άλλους παράγοντες.

Όπως δείχνουν τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν ο Έλληνας καταναλωτής προσπαθεί να αξιοποιήσει τις προσφορές και τις εκπτώσεις που του παρέχονται από το σουπερμάρκετ ωστόσο επιλέγει σε ένα μεγάλο ποσοστό και άλλα σημεία πώλησης.

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή  Greek-Gourmet.gr

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή

Το 60% των καταναλωτών επισκέπτεται το σουπερμάρκετ περισσότερες από τρεις φορές την εβδομάδα ενώ το 58% επισκέπτεται με την ίδια συχνότητα το αρτοπωλείο. Στην λαϊκή αγορά αναζητά σε εβδομαδιαία βάση φρούτα και λαχανικά το 78% των καταναλωτών τη στιγμή που το 81% επισκέπτεται τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα το κρεοπωλείο ή το ιχθυοπωλείο.

Όπως είναι αναμενόμενο δεν υπάρχει ταύτιση ανάμεσα στην επισκεψιμότητα και στην αξία του καλαθιού. Το μεγαλύτερο καλάθι ανά επίσκεψη έχει το σουπερμάκετ ενώ το καλάθι του φούρνου παρά τη συχνότητα των επισκέψεων έχει χαμηλότερη αξία από το καλάθι του κρεοπωλείου.

Αξίζει να σημειωθεί πως από τη μελέτη απουσιάζει το κανάλι της διαδικτυακής πώλησης το οποίο σημειώνει ραγδαία αύξηση στο εξωτερικό.

Όσον αφορά στους λόγους για τους οποίους ο καταναλωτής επισκέπτεται το σουπερμάρκετ πέρα από τον προφανή ανεφοδιασμό σε βασικά προϊόντα είναι η σχέση ποιότητας και τιμής, η εμπιστοσύνη αλλά και σε ένα ποσοστό 22% η ψυχαγωγία!

Πηγή: www.ielka.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ

Τα βιολογικά προϊόντα μειώνουν την εμφάνιση καρκίνου;

Έρευνα
ΒΙΤΑΜΙΝΗ Β6

Β6: ο σύμμαχος της καλής υγείας

Αφιερώματα
Ναύπακτος

Ναύπακτος: η απόλυτη εξόρμηση του Σαββατοκύριακου

Οδοιπορικό
VEGAN ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Vegan: η νέα τάση διατροφής που τείνει να γίνει τρόπος ζωής

Αφιερώματα
TEFF

Teff: η νέα υπερτροφή που αγαπούν οι δρομείς

Αφιερώματα

ΠΡΟΪOΝΤΑ

Λεβάντα - Αποξηραμένα Αυθεντικά Ελληνικά Βότανα Λέσβου & Κρήτης Nissos Greek Food 30γρ.

Λεβάντα – Αποξηραμένα Αυθεντικά Ελληνικά Βότανα Λέσβου & Κρήτης Nissos Greek Food 30γρ.

Nissos Greek Food

Είσαστε έτοιμοι να μυηθείτε στον μαγικό κόσμο  των ελληνικών βοτάνων; Το Nissos Greek Food σας προκαλεί να δοκιμάσετε τα Αποξηραμένα Αυθεντικά…

Μαρμελάδα CITRUS τριών εσπεριδοειδών

Μαρμελάδα CITRUS τριών εσπεριδοειδών

Citrus - Άρωμα Μνήμης

Η χειροποίητη μαρμελάδα CITRUS τριών εσπεριδοειδών περιλαμβάνει το τρίπτυχος της απόλυτης γευστικής επιτυχίας: Πορτοκάλι, γκρέιπφρουτ και νεράντζι. Δεν υπάρχει αμφιβολία…

Ελαιόλαδο ARISTON με γεύση σαφράν

Ελαιόλαδο ARISTON με γεύση σαφράν

Ariston

Το ελαιόλαδο ARISTON με γεύση σαφράν είναι εξαιρετικό για να συνοδεύει ζυμαρικά, όσπρια και ρύζι. 99,60% Ελαιολαδο ,0,40% σιροπι με…

Χειροποίητο λαδένιο παξιμάδι Τήνου Απ'το ντουλάπι της γιαγιάς

Χειροποίητο λαδένιο παξιμάδι Τήνου Απ’το ντουλάπι της γιαγιάς

Απ’ το ντουλάπι της γιαγιάς

Το Χειροποίητο λαδένιο παξιμάδι Τήνου Απ'το ντουλάπι της γιαγιάς προέρχεται από φρέσκα και αγνά υλικά, όπως αλεύρι, ελαιόλαδο και αλάτι.…

Προσεχείς Εκδηλώσεις

  1. 6η ΕΞΠΟΤΡΟΦ – ΕΚΘΕΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ

    1 Φεβρουαρίου-12:00 μμ - 4 Φεβρουαρίου-9:00 μμ

Εγγραφείτε στο newsletter μας!

Εαν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας, παρακαλώ συμπληρώστε το email σας παρακάτω.

preloader