ΙΕΛΚΑ: Νέα μελέτη για τις συνήθειες και τις επιλογές του καταναλωτή

ΙΕΛΚΑ: Νέα μελέτη για τις συνήθειες και τις επιλογές του καταναλωτή

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή και τη συνήθειά του να επιλέγει πολλά διαφορετικά σημεία πώλησης για τις αγορές του.

Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) πραγματοποίησε την ετήσια πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ έχοντας ως δείγμα 2.000 καταναλωτές. Στο πλαίσιο της έρευνας μελέτησε μεταξύ άλλων και τις πολυκαναλικές τάσεις που έχουν παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες καταναλωτές προσαρμοζόμενοι στην οικονομική ύφεση αλλά και επηρεαζόμενοι από άλλους παράγοντες.

Όπως δείχνουν τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν ο Έλληνας καταναλωτής προσπαθεί να αξιοποιήσει τις προσφορές και τις εκπτώσεις που του παρέχονται από το σουπερμάρκετ ωστόσο επιλέγει σε ένα μεγάλο ποσοστό και άλλα σημεία πώλησης.

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή  Greek-Gourmet.gr

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή

Το 60% των καταναλωτών επισκέπτεται το σουπερμάρκετ περισσότερες από τρεις φορές την εβδομάδα ενώ το 58% επισκέπτεται με την ίδια συχνότητα το αρτοπωλείο. Στην λαϊκή αγορά αναζητά σε εβδομαδιαία βάση φρούτα και λαχανικά το 78% των καταναλωτών τη στιγμή που το 81% επισκέπτεται τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα το κρεοπωλείο ή το ιχθυοπωλείο.

Όπως είναι αναμενόμενο δεν υπάρχει ταύτιση ανάμεσα στην επισκεψιμότητα και στην αξία του καλαθιού. Το μεγαλύτερο καλάθι ανά επίσκεψη έχει το σουπερμάκετ ενώ το καλάθι του φούρνου παρά τη συχνότητα των επισκέψεων έχει χαμηλότερη αξία από το καλάθι του κρεοπωλείου.

Αξίζει να σημειωθεί πως από τη μελέτη απουσιάζει το κανάλι της διαδικτυακής πώλησης το οποίο σημειώνει ραγδαία αύξηση στο εξωτερικό.

Όσον αφορά στους λόγους για τους οποίους ο καταναλωτής επισκέπτεται το σουπερμάρκετ πέρα από τον προφανή ανεφοδιασμό σε βασικά προϊόντα είναι η σχέση ποιότητας και τιμής, η εμπιστοσύνη αλλά και σε ένα ποσοστό 22% η ψυχαγωγία!

Πηγή: www.ielka.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Επιφάνειες κοπής: Τι πρέπει να προσέξουμε

Επιφάνειες κοπής: Τι πρέπει να προσέξουμε

Αφιερώματα , Έρευνα
Σπαγγέτι ολικής άλεσης με ντοματίνια, βασιλικό και σκόρδο

Σπαγγέτι ολικής άλεσης με ντοματίνια, βασιλικό και σκόρδο

Συνταγές
Tips για τραγανές και ασφαλείς τηγανητές πατάτες

Tips για τραγανές και ασφαλείς τηγανητές πατάτες

Έρευνα , Συνταγές
Σε ποιες τροφές επιβάλλεται το πλύσιμο;

Σε ποιες τροφές επιβάλλεται το πλύσιμο;

Αφιερώματα
5 Δροσιστικά κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ

5 Δροσιστικά κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ

Ποτά

ΠΡΟΪOΝΤΑ

Αφυδατωμένη Ποικιλία του Δάσους

Αφυδατωμένη Ποικιλία του Δάσους

Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Μετεώρων

Η μυστική συνταγή των ξωτικών του δάσους με συνδυασμό πέντε εκλεκτών αποξηραμένων μανιταριών (Βωλίτη, Κανθαρίσκου, Κρατηρίσκου, Λεντινίσκης και Μαράσμιου), για…

Χειροποίητο Γλυκό κουταλιού Μαυροκέρασο Κοιν.Σ.Επ. Έρκυνα

Χειροποίητο Γλυκό κουταλιού Μαυροκέρασο Κοιν.Σ.Επ. Έρκυνα

Κοιν.Σ.Επ. Έρκυνα

Με μεράκι, επιμονή και δίνοντας έμφαση στις αγνές πρώτες ύλες, η Κοιν.Σ.Επ. Έρκυνα δημιούργησε το βραβευμένο Χειροποίητο Γλυκό κουταλιού Μαυροκέρασο…

Χειροποίητο λαδένιο παξιμάδι Τήνου Απ'το ντουλάπι της γιαγιάς

Χειροποίητο λαδένιο παξιμάδι Τήνου Απ’το ντουλάπι της γιαγιάς

Απ’ το ντουλάπι της γιαγιάς

Το Χειροποίητο λαδένιο παξιμάδι Τήνου Απ'το ντουλάπι της γιαγιάς προέρχεται από φρέσκα και αγνά υλικά, όπως αλεύρι, ελαιόλαδο και αλάτι.…

Αθόγαλο Τυροκομείο Μεράκι Ηλιάκη

Αθόγαλο Τυροκομείο Μεράκι Ηλιάκη

Τυροκομείο Μεράκι Ηλιάκη

Το Αθόγαλο ή κρέμα γάλακτος από το Τυροκομείο Μεράκι Ηλιάκη είναι το προϊόν που προέρχεται από την μερική ή ολική αποκορύφωση…

Προσεχείς Εκδηλώσεις

  1. Freskon 2018: Διεθνής έκθεση φρέσκων φρούτων και λαχανικών στη Θεσσαλονίκη

    26 Απριλίου - 28 Απριλίου
  2. UNESCO: Διεθνές Συνέδριο «Άμπελος, Οίνος, Διατροφή & Υγεία»

    23 Μάϊου - 26 Μάϊου

Εγγραφείτε στο newsletter μας!

Εαν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας, παρακαλώ συμπληρώστε το email σας παρακάτω.

preloader