ΙΕΛΚΑ: Νέα μελέτη για τις συνήθειες και τις επιλογές του καταναλωτή

ΙΕΛΚΑ: Νέα μελέτη για τις συνήθειες και τις επιλογές του καταναλωτή

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή και τη συνήθειά του να επιλέγει πολλά διαφορετικά σημεία πώλησης για τις αγορές του.

Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) πραγματοποίησε την ετήσια πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ έχοντας ως δείγμα 2.000 καταναλωτές. Στο πλαίσιο της έρευνας μελέτησε μεταξύ άλλων και τις πολυκαναλικές τάσεις που έχουν παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες καταναλωτές προσαρμοζόμενοι στην οικονομική ύφεση αλλά και επηρεαζόμενοι από άλλους παράγοντες.

Όπως δείχνουν τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν ο Έλληνας καταναλωτής προσπαθεί να αξιοποιήσει τις προσφορές και τις εκπτώσεις που του παρέχονται από το σουπερμάρκετ ωστόσο επιλέγει σε ένα μεγάλο ποσοστό και άλλα σημεία πώλησης.

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή  Greek-Gourmet.gr

Νέα μελέτη του ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτει την έντονη κινητικότητα του Έλληνα καταναλωτή

Το 60% των καταναλωτών επισκέπτεται το σουπερμάρκετ περισσότερες από τρεις φορές την εβδομάδα ενώ το 58% επισκέπτεται με την ίδια συχνότητα το αρτοπωλείο. Στην λαϊκή αγορά αναζητά σε εβδομαδιαία βάση φρούτα και λαχανικά το 78% των καταναλωτών τη στιγμή που το 81% επισκέπτεται τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα το κρεοπωλείο ή το ιχθυοπωλείο.

Όπως είναι αναμενόμενο δεν υπάρχει ταύτιση ανάμεσα στην επισκεψιμότητα και στην αξία του καλαθιού. Το μεγαλύτερο καλάθι ανά επίσκεψη έχει το σουπερμάκετ ενώ το καλάθι του φούρνου παρά τη συχνότητα των επισκέψεων έχει χαμηλότερη αξία από το καλάθι του κρεοπωλείου.

Αξίζει να σημειωθεί πως από τη μελέτη απουσιάζει το κανάλι της διαδικτυακής πώλησης το οποίο σημειώνει ραγδαία αύξηση στο εξωτερικό.

Όσον αφορά στους λόγους για τους οποίους ο καταναλωτής επισκέπτεται το σουπερμάρκετ πέρα από τον προφανή ανεφοδιασμό σε βασικά προϊόντα είναι η σχέση ποιότητας και τιμής, η εμπιστοσύνη αλλά και σε ένα ποσοστό 22% η ψυχαγωγία!

Πηγή: www.ielka.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΣΠΙΤΙΚΕΣ ΜΑΣΚΕΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

5 σπιτικές μάσκες για λαμπερά μαλλιά και ενυδατωμένο δέρμα

Αφιερώματα
ΘΑΣΟΣ

Θάσος: το νησί των Σειρήνων με τις ξακουστές παραλίες

Οδοιπορικό
PROMITHION ΚΡΙΤΑΜΟ

Κρίταμο, αρωματικό και ευεργετικό!

Αφιερώματα , Παραγωγοί
ΠΑΤΑΤΕΣ ΓΕΜΙΣΤΕΣ

Πατάτες οι… γεμιστές!

Συνταγές
ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η διατροφή που προλαμβάνει τον καρκίνο

Άρθρα , Έρευνα

ΠΡΟΪOΝΤΑ

Μέλι Ελάτης Μελισσοκομία Χελμός

Μέλι Ελάτης Μελισσοκομία Χελμός

Μελισσοκομία Χελμός

Το Μέλι Ελάτης βανίλια Μελισσοκομία Χελμός προέρχεται κυρίως από τα βουνά Μαίναλο, Πάρνωνα και Χελμό στην Πελοπόννησο και διακρίνεται για την…

Έξτρα Παρθένο Οργανικό Ελαιόλαδο Hellenic Idea Κρήτης 500ml

Hellenic Idea

Το Έξτρα Παρθένο Οργανικό Ελαιόλαδο Κρήτης 500ml παράγεται από ποικιλίες καρπών ελιάς Κορωνέικη, οι οποίες καλλιεργούνται στην ορεινή περιοχή της…

Μαρμελάδα CITRUS τριών εσπεριδοειδών

Μαρμελάδα CITRUS τριών εσπεριδοειδών

Citrus - Άρωμα Μνήμης

Η χειροποίητη μαρμελάδα CITRUS τριών εσπεριδοειδών περιλαμβάνει το τρίπτυχος της απόλυτης γευστικής επιτυχίας: Πορτοκάλι, γκρέιπφρουτ και νεράντζι. Δεν υπάρχει αμφιβολία…

Πατέ πράσινης ελιάς και μαύρη τρούφα ϋδνον 80gr

Πατέ πράσινης ελιάς και μαύρη τρούφα ϋδνον 80gr

Υδνον

Το Πατέ πράσινης ελιάς και μαύρη τρούφα ϋδνον 80gr συνδυάζει τη μαγεία του συμπυκνωμένου αρώματος δάσους που κρύβει μέσα της η…

Προσεχείς Εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν προσεχείς εκδηλώσεων αυτήν τη στιγμή.

Εγγραφείτε στο newsletter μας!

Εαν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας, παρακαλώ συμπληρώστε το email σας παρακάτω.

preloader